Bada

Hej allihopa. Imorgon ska jag bada med Flosti för första gången. Det ska bli jättekul, tror ni jag vågar simma med honom? Det får vi se. Det är iallafall Linnea, Maria, Julia, Mamma och Alexandra som ska med så det blir jättekul!!
Jag har badat med min förra häst  Flugan en gång, Då simmade jag brevid honom men denna gång kommer jag nog sitta kvar ovanpå för jag vart så mycket sparkad på benen då. Och sedan när man sitter ovanpå så kan man ju bara flyta lite ovanpå men man har lättare att styra och svänga hästen.

Hur gör ni när ni badar med hästarna?


Kommentarer
Postat av: julia

Hej,hoppas att det blir kul idag :D

2011-07-10 @ 09:39:20
URL: http://finajuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0