Världens bästa gratis tuggummi sida!

Vill ni veta en av jordens bästa gratis sidor?
här (http://www.tuggummin.se) har ni svaret. Detta är ingenting jag kommer tjäna värvningspoäng på då mitt enda mål är att ni ska vara nöjda och få tuggummi !
På tuggummin så samlar du poäng genom att spela spel, besöka hemsidor , vara med i tävlingar och erbjudanden, Rekrytera medlemmar och blogga om tuggummin.
Du får också poäng för hur aktiv du är så som inloggningspoäng osv.
När du sedan har skaffat tillräckligt med poäng så går du till butiken där du kan växla in mot tuggummin eller liknande godisbitar.
Du kan också spela spel för skojs skull eller varför inte bara chatta med dina vänner?
Allting är HELT gratis!
Du kan även kontakta deras forum för mer frågor.
(http://www.tuggummin.se/kontakt.php)

tjosan

Dålig uppdatering, i know.
Iaf ska vi sälja min lilla ögonsten nu, första kommer och provrida på Tisdag. jaja, så har ni förslag på fina hästar vet ni var jag finns :)
Ialllafall ska jag sova hos Alex imorrn så då blire ingen uppdatering på hela dagen :/ tråkigt men aja. pusspåer:D

Vill du ha tuggummi gratis?

Ja du hörde rätt. här är hemsidan som ger dej gratis tuggummi. (http://www.tuggummin.se)
Hemsidan är Helt gratis och det är superlätt att samla poäng, du kan t.ex. Spela spel, vara med i tävlingar , besöka hemsidor och gå med i erbjudanden. Du får också aktivitets poäng för hur aktiv du är och du kan sedan växla in dessa poäng mot tuggummin. Super bra.
Perfekt för den fattiga studenten, eller för de som bara vill ha tuggummi.
Du kan även kontakta (http://www.tuggummin.se/kontakt.php) för mer info.
Jag LOVAR att du kommer bli nöjd :)

Tuggummi?!

(http://www.tuggummin.se) är en toppen hemsida som ger dig chansen att få gratis tuggummi. 
Det är helt gratis och självklart helt pålitliga.
Så fort som du har registrerat dig så kan du börja samla poäng, t.ex. genom att vara aktiv, spela spel, vara med i tävlingar, gå med i erbjudanden , rekrytera medlemmar och blogga om tuggummin.se
Det är jättelätt att samla poäng och du växlar in detta mot tuggummi eller annat smått och gott. Den perfekta hemsidan för den fattiga studenten eller för den som helt enkelt vill ha gratis tuggummi. Man kan garantera en fräsh andedräkt hela tiden!
Det finns också en massa bra tips på spel i fall du har tråkigt och självklart kan man komma med tips och ideér som (http://www.tuggummin.se/kontakt.php) gärna tar emot och försöker verkställa. Så kom igen och bli medlem på tuggummin.se , jag kan lova att du blir nöjd!

GÖKVÄLL

Godkväll, Idag har jag riditi Flugan. Nu så tänker jag skriva om mitt cv i hopp om att få extra jobb ;) sen ska jag dusha,äta och sova innan imorgon :) så pusspådet

Gratis tuggummi varje dag

Jag vill ge er ett tips om en väldigt bra hemsida som ger ut gratis tuggummi.
Allt du behöver göra är att fylla i din adress och användar uppgifter och sedan kan du börja samla poäng direkt genom att vara med i tävlingar, erbjudanden och spela spel.
Det är oerhört lätt och varje dag får du poäng för hur aktiv du är! Du kan också blogga om tuggummi, värva medlemmar och en massa andra saker för att få poäng.
När du sedan ska växla in poängen så gör du detta lätt och kan välja mellan lite olika tuggummin eller godisar.
Om du har någon fråga så kontakta (http://www.tuggummin.se/kontakt.php)
Allting är 100% gratis så bli medlem på
(http://www.tuggummin.se)

godmorgon

Hej, det vart inget inlägg igår för att jag inte hade något internet under snöstormen -.-' Men skriver nu istället, Ledig idag, har bokat tid hos ungdomsmottagningen nästa måndag. ja och nu sitter jag och Nalle här, igår var det snöstorm, Alla bussar hem var inställda bara för att jag bor på landet..... Två bussar i byn körde i diket och en massa bussar körde fast igår, SL INSE ATT DET KOMMER SNÖ VARJE ÅR!
A nu surar jag runt lite på olika sidor :)

Vem vill inte ha gratis tuggummi?

Jag vill fortsätta att tipsa er om hur grymt bra denna sida är, jag har varit medlem ett kort tag men är inne där flera gånger om dagen, oerhört lätt att samla poäng och 110% gratis.
Om det är någonting som du undrar över så kan du självklart kontakta deras kontaktservice .Där kan du också få mer hjälp om sidan.(http://www.tuggummin.se/kontakt.php)
Det jag gör för att samla poäng är att spela lite av de olika spelen som finns där, gå med i erbjudanden, tävlingar och såklart försöka värva medlemmar.
Jag kan garantera att denna sida inte kommer att lura dig och jag vill tipsa just du som sitter där om denna bra sida.
Jag kan gissa att de flesta är förtjusta i tuggummi och vem säger nej när det är gratis? Inte jag och jag hoppas inte du heller gör det.
Så gör som jag, bli medlem på denna sida via denna länk (http://www.tuggummin.se)
eller om du vill vara snäll mot mig och ge mig lite poäng så kan du bli medlem via denna länk http://www.tuggummin.se/?r=7767
Som ny medlem får du direkt 45 poäng som startpoäng sedan är det bara att börja samla :)

Hejsvejs!

A idag så har skolan varit riktigt najs, vi har alltid roligt! iallafall så förbrukade jag och Eve resurstiden genom att rita  teckningar och sedan när vi skulle hem så fick vi inte åka med utan de fick stå o vänta en timma till på nästa så jag ringde och skrek på sl en massa. a nu måste jag tyvärr äta
Ha det bäst ponny häst
min teckning^^

Gah!

Jag blir galen, min statistik mätare funkar ju inte D:

Gratis Tuggummin

Jag var först oerhört skeptisk mot sidor som (http://www.tuggummin.se) då jag vet att mina föräldrar blir galna om jag gör något som kostar pengar. Men jag beslöt mig tillslut för att testa och det visade sig vara 100% gratis.
När man ska samla poäng så finns det olika saker man kan göra spela spel , besöka hemsidor, vara med i tävlingar och sen får man inloggnings poäng också. Jag kan bara säga att den är bra. När man sedan har blivit medlem så får man 45 poäng i startpoäng och därefter kan man samla in ännu mer poäng. Dessa poäng kan du växla in mot tillexempel Tuggummin eller vanligt godis.
DETTA ÄR INGEN BLUFF!
Så våga testa www.Tuggummin.se du kommer garanterat att bli nöjd :)
Du kan också kontakta personerna som driver sidan själv och ta reda på mer på(http://www.tuggummin.se/kontakt.php)

HEJ

Tjosan, Nu tänker jag starta upp min blogg igen av olika anledningar.
I går så tävlade jag Flugan och Wendy. Det var min allra första tävling med Wendy så det var skojigt :)
Iallafall så startade jag i 80 clearound med båda. Flugan var första start och han vägrade jag ut mej med en gång och körde sedan omstart och trillade av på sista hindret, plus att vi stannade ut oss där.
Wendy var sista startande och jag fick ett slarvpet för att hon vart så hög i huvet och sen på sista hindret tabbade jag mig vilket ledde till att jag åkte i baken igen.
Jag ska iallafall börja om med hoppningen på Flugan, Cavalettis och små skutt under vintern så får vi se om hans självförtroende ökar. Sen ska vi kolla om han har ont någonstans också :)
Flugan i somras :)

RSS 2.0