:DD

Tjohej, Ska till stallet nura. Rida Tor och kanske klippa Flugan om han inte e våt annars gör vi det imorron ^^ på Lördag tänkte jag försöka träna lite på dressyrprogrammet på banan :P Aja det har typ snöat fyrtielva meter oO .  Men det e bara bra det ;) ska sätta igång flugan på måndag igen :D weey kuligt, och sen nästa vecka ska jag rida både Tor o Flugan men det löser sig.

Ni måste kommentera mer :)!

Godkväll!

Ska plugga nu ^^ Ingen ridning idag inte, inte imorrn heller.
Fått tag i en sadelmakare, så nu ska Flugans sadel iväg på omstoppning. OCH VET NI :D
jag ska få tävla lilla tor på kmet i dressyr nästa helg :D weey men ska gå nu pusspuss

random rubrik(A)

hej allihopa. Ridit Torsa idag då, MYS . Superpigg!
Köpte kutter på granngården oxå och la in till flugan så får man se om det blir torrare i boxen :) Ja inte så mycket att skriva om.
I morgon ska jag till Maria o fira Elias och sen ska vi släppa in pållarna o sen tänkte jag försöka rida dressyr på banan för dem plogade nämlingen den idag ;)  ja, skriver när jag får något intressant att skriva om.

tjohej

Godmorgon. Jag har inte haft så mycket att skriva om då, Flugan står på vila sårider lite gran på Marias hästar när jag orkar ^^ måste förresten plugga engelska, för jag är så lat (A) ses sen puss
lite bilder :P


Älskling


Heest


Torsan :)


Bara för att Elin har världens finaste choklad :D eller ursäkta *HADE*

hAAAAJJJJJ

haj everyone!
Idag har jag vart i skolan o sen handlat lite i norrtälje. Igår var massören hos Flugan, Hon hittade en massa knutar på hans muskler som hon tog bort och sa att det troligen var därför han var så knäpp förut. men nu ska det inte göra ont längre, SKÖNT! så han får vila vå veckor o sen sätta igång honom långsamt! mste plugga tyvärr, ekonomi prov på måndag *suck*

tjeeennnaaah

Hej, förlåt det blev inga foton idag. inga ikväll heller för nu ska jag åka och ta hand om Flugan, borsta lite och sedan kommer massören och därefter ska jag rida någon pålle. funtar på o ta Chatty faktiskt ;)
Skriver mer i morgon :P

godmorgon

Nu ska jag åka och rida dåra. kan fota lite oxå, så de kommer ikväll bilder. Fick iaf rida lite på Chatty eller Tor under Flugans vila, och kanske ska ha wendy på kmet i februari o.O spännande, lilla damp pånin behöver oxå komma ut :)

tävlingar

Godmorgon, Världens inte bästa dag. Började med clearound , två pet plus att jag höll på att trilla av när han nita en gång. Sara har fotat det xD
Sen km kval, och jag vet inte men han ville inte, spela ingen roll vad jag gjorde så efter andra niten så utgick jag, jag har iaf diskuterat lite med Maria o Carina, dem tycker han ska vila två veckor för att han kanske har ont någonstans så ska skritta i morgon sen ska han få vila. Kanske kan låna någon pålle o rida under tiden, får se.....
jjajaja bilder kommer sen :D


Bilder








Första mötet med en annan varelse xD?


Mina kära damer o herrar.

I kväll ska jag presentera att jag har ridit min pålle.Utan avtrillningar. Han var mycket pigg och jag kände att hade jag lagt en galopp skänkel hade vi varit i bahamas just nu^^hahah trevligt. Imorgon ere tävling, TAGGATAGGATAGGA:D

godkväll

Hej alla glada!
Nu har jag oxå joinat alla o skaffat blogg, får se hur mycke ja bloggar då -.-'
Aja På Lördag ska jag tävla med Flugan , undra hur det ska gå första för i år :) spännande.
Någon som vill göra en header till mej?(A)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0