Gratisgodis!

jag kan verkligen tipsa om denna super bra hemsida, har fått godis hemskickat flera gånger och det är helt gratis. Dessutom får du tips om att vinna jättefina priser, som självklart också är helt gratis. så varför inte bli medlem? det e en superhemsida :)

www.Gratisgodis.se !

godkvller

Godkväll, här får ni dagens låt. Så jävla bra. den e bästa att lyssna på med hög musik när man känner sej nere sen blir man hyper :3


BILDBOMB stor


Gwarousa


Fabelle


Flugan


Gånu


Mysack


Mysack


Gånuuuu!


Gwarousa


MYSACK BÄBIS!


Rosa


Gånu


Rosa<3

Nu orkar jag inte lägga ut mer foton. pusshej!

bildbomb

Nu kommer en bildbomb på gammla pållar som jag känt genom åren :)

goddag

hej, jag har inte haft något o blogga om då (A) aja, idag ska mamma lämna iväg sadl, ska rida Tor sen o mamma följer med på Flugan tror jag. MYSIGT , måste köpa kutter idag oxå -.-' oxh på lördag äre tävling me torsa :D

RSS 2.0