HEJ

Tjosan, Nu tänker jag starta upp min blogg igen av olika anledningar.
I går så tävlade jag Flugan och Wendy. Det var min allra första tävling med Wendy så det var skojigt :)
Iallafall så startade jag i 80 clearound med båda. Flugan var första start och han vägrade jag ut mej med en gång och körde sedan omstart och trillade av på sista hindret, plus att vi stannade ut oss där.
Wendy var sista startande och jag fick ett slarvpet för att hon vart så hög i huvet och sen på sista hindret tabbade jag mig vilket ledde till att jag åkte i baken igen.
Jag ska iallafall börja om med hoppningen på Flugan, Cavalettis och små skutt under vintern så får vi se om hans självförtroende ökar. Sen ska vi kolla om han har ont någonstans också :)
Flugan i somras :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv; hej, tack jag har inte fått dom än men dom kmr om ca 2 dagar ;) fin blogg men e lite rädd för hästar hihi :3

2010-11-07 @ 16:18:59
URL: http://josephinefrans.blogg.se/
Postat av: Artan

Hej, hur mår du idag då? :)

Kram!

2010-11-07 @ 16:23:50
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0