Goddag

Godddaggger!
nu har jag varit i stallet och ridit Flugan. superbra fast han var lite varm i ena benet men det går nog över snart. Sen sprängde shettisarna sin hage och sedan ponnyhagen så vi ha jagat hästar hela eftermiddagen.
Sen hade jag fått post, både min ryttarlicens och bankkort hade kommit ^^ mysigt. I allafall så ska jag ut och rida båda pållarna imorgon. tänkte rida Flugan först och sen Tor och på Söndag ska jag eventuellt rida med Veronica.

Vet ni vad mer jag gjort idag då?
Jo jag har varit och sett ursöta hundar i åkersberga .

Nu ska jag spela lite på min stad och sen underhålla mej själv lite mera(A)


En bild jag gjorde och fotade hemma hos emmi i sommras^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0